My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Rabu, 20 Januari 2010

Adakah ini akhirnya..?

emm... kadang saya terfikir jugak la.. if sesetengah orang tu die sebenarnya sedar atau pun pura-pura sedar.. okay.. contoh, dia tahu orang tu dah berpunya tapi masih lagi berlagak seolah-olah orang tu single mingle pringle.. sebab tu kadang-kadang juga terfikir nak tanya orang itu.."awak ni ada perasaan ke tak ah??" agak2 dia jawab x? or adakah dia akan menjawab dengan sepatu atau sepak terajang...? *agak menakutkan..*
tadi my besties menanges masa dalam fon sebab tertengok aksi kekasih ati beliau dengan seorang perempuan yang dikatakan kawan.. tetapi, masalah nya.. kawan ke begitu rupa?? kawan itu sebenarnya tahu perhubungan mereka tetapi gaya macam dia tak kesah langsung.. dibuatnya kekasih besties ku itu seperti dia yang punya.. hamboi2~ sesedap rasa kau yer perempuan!! disini tidak bermaksud anda salah untuk mengambil gambir gambar riang ria/rapat bersama teman2.. tapi u shud behave as a someone bf.. and kau perempuan.. cuba lah kau fikir.. letakkan diri kau itu di situasi c gf ni.. apelah perasaan kau bila kau melihat "aksi manja" bf ko dengan perempuan lain???? we all r same species.. respesct la hak orang lain! bukan susah nk buat tapi akan sudah bila hati kau itu hitam legam macam bontot kuali hangus! sengaja nak timbulkan kontroversi..
dan untuk c BF... bersikap la matang..! anda sudah punya gf.. treasure it! jangan sudah hilang dari mata baru nak menyesal.. masa tu menangis air mata darah pun belum tentu akan kembali. Memang bole cari yang baru.. tapi jangan lupa hukum karma!
untuk my besties.. be strong k! i love you n i always be there.. anytime.. jz call over 0r texting me.. Apa-apa pun bincang elok2..


p/s: kalo bf saya buat saya macam tu.. perang la jawabnye! 


0 ulasan: